Wat we doen
We zorgen voor naamsbekendheid
Wij realiseren campagnes van het creatieve concept tot de distributie over verschillende kanalen
- Ontwikkelen van campagnes
- Mediastrategie en mediaplannen
- Behartigen van persrelaties
- Werken met influencers
We zorgen dat je opvalt
We helpen jou eruit te springen met een unieke identiteit en specifieke, merkeigen contenttypes
- Klantenonderzoek en inzichten
- Digitale merkidentiteit
- Contentcreatie
- Werken met partners en sponsors
We creëren beklijvende ervaringen
Wij ontwerpen onvergetelijke ervaringen op elk moment dat je klant met je merk in contact komt
- In kaart brengen van de klantenreis
- Ontwerpen van de juiste ervaringen
- Organiseren van evenementen
- Opzetten van een "Always-On" digitale basislaag
Onze modulaire aanpak
Wij zijn flexibel in onze dienstverlening om jouw digitale strategie te bepalen of te verfijnen en bieden ook een aantal instapmodules aan.
Kleine audit
Deze audit is een snelle evaluatie om je huidige prestaties te beoordelen, of het nu gaat over digitale aanwezigheid, jouw website, jouw sociale media of jouw digitale merkidentiteit. Je ontvangt een aanbeveling voor verbeteringen en een lijst met zaken die je snel kan aanpassen en die toch winst opleveren.
1/2 dag workshop
Dit is een gezamenlijke sessie om een strategie te bepalen en opportuniteiten te identificeren voor een specifiek deelgebied. Dit kan het herzien van jouw mediastrategie zijn, het uittekenen van jouw unieke identiteit of het verbeteren van de klantervaring voor je merk.
Opleiding
Wij geven opleidingen in digitale strategie, customer experience, social media en content marketing specifiek voor jouw sector. Wij zorgen telkens voor zeer concrete handvaten om hier zelf verder mee aan de slag te gaan.
Strategisch stappenplan
Wij identificeren de belangrijkste optimalisaties voor jouw marketing en helpen jou een actieplan uit te stippelen met concrete en geprioriteerde acties en evaluatiepunten om de performantie en impact te vergroten.
Performant proces voor contentcreatie
Wij tekenen een traject uit om een gedegen contentproces te realiseren. Na het documenteren van het huidige proces en het bepalen van de componenten, installeren we een nieuw proces op om de snelheid, consistentie en nauwkeurigheid te verhogen.
Customer journey mapping
Om te begrijpen welke content, tools en kanalen het belangrijkst en meest impactvol zijn om resultaten te boeken, is het belangrijk om de customer experience gedetailleerd in kaart te brengen. Dit zal nadien jouw gids zijn om potentiële klanten aan je merk te binden.
Automatiseringsplan
We ontwerpen een plan voor het automatiseren van jouw digitale communicatie. Nadat we de huidige flows hebben bekeken, installeren we nieuwe flows en tools om op efficiënte wijze een groter volume aan content en een hoger niveau van personalisatie te realiseren.