Hoe spring je eruit op social media?

Hoe val je op in de (social media) massa? 

Hoe merken jouw potentiële klanten je op? 

Hou behoud je een consistent professionele, kwalitatieve uitstraling, die jouw merkwaarden uitstraalt? 


Hier zijn de 4 sleutels tot succes:

  1. Breng een overtuigend en authentiek VERHAAL: Wat maakt jouw bedrijf uniek? Voor welke waarden sta je? Vertaal dat unieke verhaal in 3 tot 5 kernboodschappen die je blijft herhalen in je communicatie.
  2. Bouw een sterke MERKIDENTITEIT op met consistent gebruik van kleuren, herkenbare fotografie en een unieke toon, allemaal voortkomend uit één centraal merkarchetype.
  3. Je kan best je PUBLIEK goed kennen, waarmee je communiceert: zoek naar de drijfveren van je doelgroep. Wat zou hen overtuigen om voor jou te gaan? Wat zou hen tegenhouden om voor jou te kiezen?
  4. Creëer verschillende soorten CONTENT die passen bij jouw merk en die mogelijk aanslaan bij je doelgroep. Blijf testen, evalueren en aanpassen.