Innovatie ontmoet efficiëntie: slimme marketing voor blijvend succes
Creër een klantbeleving die bijblijft en doet terugkomen
Als merk wil je aantrekkelijk zijn. Vlot. Ondersteunend. En beklijvend. Je wil je klanten inspireren. Een relatie opbouwen, die beantwoordt aan hun verwachtingen.
Met mijn advies krijgen jouw klanten die centrale rol. Het resultaat? Een meetbaar hogere omzet en trouwe, terugkerende klanten. In marketingjargon heet dat optimale customer experience en customer loyalty. Je speelt voortaan beter in op de behoeften van klanten. Die klanttevredenheid zorgt dan weer voor duurzame groei.
Om jouw commerciële organisatie écht klantgericht te maken, ontwikkelde ik een flexibele "cirkel"methode.
Over Marjan
Empathie en creativiteit combineren met een scherpe focus op resultaten. Dat is voor mij de basis voor slimme marketing. Marketing met blijvende impact die zorgt voor duurzame groei. Maximale resultaten met een optimale benutting van jouw budget.
Samen met jou, ga ik op zoek naar verhalen die écht werken. Verhalen die resoneren, boeien, en verbinden. Het begint bij luisteren: wat zijn jouw toekomstplannen, hoe kan je dichter bij je klanten staan, wat zijn de behoeften van je klanten? Dat vertaal ik in sterke campagnes en slimme strategieën en tactieken.
Ik ben Marjan. En met meer dan 20 jaar ervaring in marketingadvies en digitale transformatie weet ik als geen ander hoe strategie en uitvoering hand in hand gaan. Altijd gericht op impact. Altijd met oog voor unieke klantervaringen die bijblijven.
Wat ik doe? Ik zorg ervoor dat digitale en traditionele tactieken elkaar versterken voor optimale online zichtbaarheid en klantenbinding. Geen ingewikkelde, theoretische modellen, gewoon een hands-on aanpak die resultaten oplevert.
Samenwerken met mij betekent heldere communicatie en werk dat klopt. Tot je me niet meer nodig hebt.
Mijn klanten
Dankzij mijn ervaring in diverse sectoren heb ik een diepgaand inzicht ontwikkeld in verschillende markten, sectoren en tactieken. Met deze kennis kan ik voor jou krachtige marketing te ontwikkelen.
Mijn visie rond content: de klant als protagonist
Jouw merk heeft een enorme aantrekkingskracht en uitstekende reputatie in de markt. Consumenten kunnen altijd rekenen op de juiste informatie, inspiratie en ondersteuning. Kortom, ze zijn in de ban van je merk en dragen dat enthousiasme uit bij familie en vrienden. Je bouwt sterke en duurzame relaties op en laat steeds een positieve indruk achter.
Deze droom realiseren met de enorme hoeveelheid communicatiemiddelen van vandaag is niet eenvoudig.
Je marketing goed krijgen is vandaag de dag ingewikkeld. Het geheim van intelligente, kostenefficiënte contentcreatie zit 'm in het juist op mekaar afstemmen van een heleboel parameters.
Toenemende vraag naar boeiende en relevante content
Velen worstelen met de toenemende vraag naar aantrekkelijke en relevante content. Klanten verwachten nu gedurende hun hele beleving informatieve, educatieve, inspirerende en vermakelijke inhoud. Om aan deze steeds hogere verwachtingen op het gebied van content te voldoen, is er steeds meer personeel nodig en swingen de budgetten de pan uit.
Zijn er oplossingen voor deze contentuitdaging?
Er zijn vier belangrijke optimalisaties voor de manier waarop u contentcreatie en contentbeheer aanpakt, die een oplossing bieden voor deze uitdaging:
- Identificeer de exacte klantbehoeften: begrijp welke content, tools en kanalen op bepaalde momenten het meest impact kunnen hebben.
- Een degelijke contentstrategie en actieplan: Dit moet een plan zijn dat enerzijds meetbaar en aanpasbaar is en anderzijds de consument centraal plaatst.
- Introduceerd een modulair proces om content te creëren en te beheren: stroomlijn de creatie en nazicht van content om de snelheid, consistentie en nauwkeurigheid te verhogen.
- Automatiseer de samenstelling en distributie van content: gebruik automatiseringstools om een groter volume aan content efficiënt te beheren en te verspreiden.